Merz E-Class Compressor Sport & RM990,000


Meeting di HQ baru-baru ni telah menjadi satu turning-point baru dlm hidup .. ditambah pula setelah di sulam dengan ilmu yg telah diperolehi dari Azwan .. segala-gala2 nya telah membuat kan otak ku berlari ligat .. mencari ilham utk melangkah lebih jauh lagi .. peluang menaiki Merz E-Class Compressor Sport Aminin menjadi inspirasi utk melangkah sejauh itu ..

In the E-Class

lawatan ke tapak ‘tanah jajahan’nya cukup utk membuatkan 2 mata ini terbeliak, otak ini terus berpusing ligat dan hati ini berborak2 merangka arah tujuan seterusnya .. dlm proses membantu beliau utk e-bidding petronas,penangguhan satu click mouse membuatkan beliau kalah dlm bidding itu .. errhh .. misi membantu beliau utk yg pertama ini tidak berjaya .. dlm kegusaran, beliau byk kali membahaskan kekalahan beliau .. aku kah yg bersalah?? oh tidak ! hati ini di sedapkan “x semestinya menang e-bidding akan dpt kontrak tu!” .. iAllah berjaya lagi beliau jutawan muda ini ..

E-bidding in Progress

Hari ini, berjaya deal dgn satu syarikat utk memasarkan engine oil (minyak hitam) utk kereta .. iAllah akan buat sehabis baik ..

powered by performancing firefox

Leave a comment